BMW G 650 GS 2011

Bouwjaar:
Merk: BMW
Model: G 650 GS
Bouwjaar: 2011
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 652 cc
Boring x slag: 100x83 mm
Compressieverhouding: 11.5:1
Max. Vermogen: 35 kW 48 pk / 6500 opm
Max. Koppel: 60 Nm / 5000 opm
Specifiek vermogen: 74 pk/l
Brandstofvoorziening: BMS-C II injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1946
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: vijfbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.75
Overbrengingsverhoudingen II: 1.75
Overbrengingsverhoudingen III: 1.31
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.05
Overbrengingsverhoudingen V: 0.84
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.937 | id | 3.133|

Maten en gewichten

Lengte: 2205 mm
Breedte: 825 (zonder spiegels) mm
Zithoogte: 780 (optioneel 750 - 820) mm
Wielbasis: n.b. mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: n.b. kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 14 l

Rijwielgedeelte

Frame: Stalen brugframe met aluminium schetsplaten
Voorvering: 45 mm conventionele voorvork qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbaar met 170 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare monoshock met 165 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 300 mm schijf met tweezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met tweezuigerremklauw
Wielen: aluminium gegoten velgen

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme