Merk: BMW
Model: R 18 Classic
Bouwjaar: 2024
Motor klasse:
Cruiser/Custom
Rijbewijs: A
Type motor
Type Motor: lucht/oliegekoelde tweecilinder boxer viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1.802 cc
Boring x slag: 107,1x100 mm
Compressieverhouding: 9,6:1
Max. Vermogen: 67 kW 91 pk / 4.750 opm
Max. Koppel: 158 Nm / 3.000 opm
Specifiek vermogen: 50,5 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende droge enkelvoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: n.b.
Overbrengingsverhoudingen II: n.b.
Overbrengingsverhoudingen III: n.b.
Overbrengingsverhoudingen IV: n.b.
Overbrengingsverhoudingen V: n.b.
Overbrengingsverhoudingen VI: n.b.
Secundaire transmissie: Cardan
Maten en gewichten
Lengte: 2.440 mm
Breedte: 964 mm
Hoogte: 1.342 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.731 mm
Balhoofdshoek: 57,3°
Naloop: 150 mm
Rijklaar gewicht: 365 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 560 kg
Tankinhoud: 16 l
Rijwielgedeelte
Frame: stalen Dubbel subframe met aangeschroefde draagbalken
Voorvering: conventionele voorvork niet regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug monoshock met 90 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 300 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 300 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: gespaakte velgen
Voorband: 130/90-16
Achterband: 180/65-16
Uitrusting en kleur(en)
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: 5.6 l/100km
Prijzen
Prijs België: € 24.000,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: € 28.600,00 B.T.W. en B.P.M. inclusief