Merk: BMW
Model: R11 750 (1929)
Bouwjaar: 1950
Motor klasse:
Andere
Rijbewijs: A2
Type motor
Type Motor: luchtgekoelde boxer viertakt
Distributie: enkele hoogliggende tandwiel aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 745 cc
Boring x slag: 78x78 mm
Compressieverhouding: 5.5:1:1
Max. Vermogen: 13.4 kW 19 pk / 3.400 opm
Specifiek vermogen: n.b. pk/l
Brandstofvoorziening: BMW carburatoren 24 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: n.b.
Koppeling: kabelbediend bediende enkelvoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: driebak
Overbrengingsverhoudingen I: n.b.
Overbrengingsverhoudingen II: n.b.
Overbrengingsverhoudingen III: n.b.
Overbrengingsverhoudingen IV: n.b.
Overbrengingsverhoudingen V: n.b.
Overbrengingsverhoudingen VI: n.b.
Overbrengingsverhoudingen VII: n.b.
Secundaire transmissie: Cardan
Secundaire overbrengingsverhouding: n.n.
Maten en gewichten
Zithoogte: 720 mm
Wielbasis: 1330 mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 183 kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 14 l
Vermogen batterij: / kWh
Rijwielgedeelte
Frame: stalen dubbel wiegframe
Voorvering: n.b. met n.b. mm veerweg
Achtervering: met 0 mm mm veerweg
Remmen voor: mechanisch bediende enkele 200 mm schijf
Remmen achter: 31 mm schijf
Wielen: stalen gespaakte velgen
Uitrusting en kleur(en)
Kleuren: Zwart
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: n.b. km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.