BMW R11 750 (1929) 1950

Bouwjaar:
Merk: BMW
Model: R11 750 (1929)
Bouwjaar: 1950
Motor klasse: Andere
Rijbewijs: A2

Type motor

Type Motor: luchtgekoelde boxer viertakt
Distributie: enkele hoogliggende tandwiel aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 745 cc
Boring x slag: 78x78 mm
Compressieverhouding: 5.5:1:1
Max. Vermogen: 13.4 kW 19 pk / 3.400 opm
Specifiek vermogen: n.b. pk/l
Brandstofvoorziening: BMW carburatoren 24 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: n.b.
Koppeling: kabelbediend bediende enkelvoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: driebak
Overbrengingsverhoudingen I: n.b.
Overbrengingsverhoudingen II: n.b.
Overbrengingsverhoudingen III: n.b.
Overbrengingsverhoudingen IV: n.b.
Overbrengingsverhoudingen V: n.b.
Overbrengingsverhoudingen VI: n.b.
Overbrengingsverhoudingen VII: n.b.
Secundaire transmissie: Cardan
Secundaire overbrengingsverhouding: n.n.

Maten en gewichten

Zithoogte: 720 mm
Wielbasis: 1330 mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 183 kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 14 l
Vermogen batterij: / kWh

Rijwielgedeelte

Frame: stalen dubbel wiegframe
Voorvering: n.b. met n.b. mm veerweg
Achtervering: met 0 mm mm veerweg
Remmen voor: mechanisch bediende enkele 200 mm schijf
Remmen achter: 31 mm schijf
Wielen: stalen gespaakte velgen

Uitrusting en kleur(en)

Kleuren: Zwart

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: n.b. km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme