Merk: Derbi
Model: Senda DRD R | DRD SM
Bouwjaar: 2011
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 124,2 cc
Boring x slag: 58x47 mm
Compressieverhouding: 12:1
Max. Vermogen: 11 kW 15 pk / 9250 opm
Max. Koppel: n.b. Nm / n.b. opm
Specifiek vermogen: NaN pk/l
Brandstofvoorziening: 30 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: n.b.
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,75
Overbrengingsverhoudingen II: 2
Overbrengingsverhoudingen III: 1,5
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,2
Overbrengingsverhoudingen V: 1,045
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,956
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: n.b.
Maten en gewichten
Lengte: 2.129 | 2.188 mm
Breedte: 808 mm
Hoogte: n.b. mm
Zithoogte: 880 | 905 mm
Wielbasis: 1443 mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 124 kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 7,5 l
Rijwielgedeelte
Frame: stalen balkenframe
Voorvering: Paioli 41 mm UPSD niet regelbaar met 245 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met 225 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 300 | 260 mm schijf met tweezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met tweezuigerremklauw
Wielen: lichtmetalen gespaakte velgen
Voorband: 100/80-17 (SM)
Achterband: 130/70-17 (SM)
Uitrusting en kleur(en)
Kleuren: Zwart, wit, blauw (R)
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.