Ducati Multistrada 1200 | S | S D-Air | Pikes Peak | Enduro 2017

Bouwjaar:
Merk: Ducati
Model: Multistrada 1200 | S | S D-Air | Pikes Peak | Enduro
Bouwjaar: 2017
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende door getande riem aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1198 cc
Boring x slag: 106x67,9 mm
Compressieverhouding: 12,5:1
Max. Vermogen: 118 kW 160 pk / 9500 opm
Max. Koppel: 136 Nm / 7500 opm
Specifiek vermogen: 133957 pk/l
Brandstofvoorziening: Bosch injectie 56 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1.84
Koppeling: hydraulisch bediende droge meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.46
Overbrengingsverhoudingen II: 1.76
Overbrengingsverhoudingen III: 1.35
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.09
Overbrengingsverhoudingen V: 0,96
Overbrengingsverhoudingen VI: 0.88
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2667

Maten en gewichten

Lengte: 2120 mm
Breedte: 2190 mm
Hoogte: 1114 mm
Zithoogte: 825-845 | 870 (Enduro) mm
Wielbasis: 1.529 | 1.594 (Enduro) mm
Balhoofdshoek: 24 | 25 (Enduro)°
Naloop: 106 | 110 (Enduro) mm
Drooggewicht: 209 | 212 | 213 | 212 | 225 kg
Rijklaar gewicht: 232 | 235 | 236 | 235 | 254 kg
Tankinhoud: 20 | 30 (Enduro) l

Rijwielgedeelte

Frame: Stalen vakwerkframe
Voorvering: Sachs | Sachs | Sachs | Öhlins | Sachs 48 | 48 | 48 | 50 | 48 mm UPSD volledig regelbaar met 170 | 170 | 170 | 170 | 200 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug volledig regelbare Sachs | Sachs | Sachs | Öhlins TTX36 | Sachs monoshock met 170 | 170 | 170 | 170 | 200 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 | 330 | 330 | 330 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 265 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: aluminium tienspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 190/55-17

Uitrusting en kleur(en)

Kleuren: Rood (1200) | Rood, Wit (1200S)

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: NaN km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme