Ducati Panigale 899 2014

Bouwjaar:
Merk: Ducati
Model: Panigale 899
Bouwjaar: 2014
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1198 cc
Boring x slag: 100x57,2 mm
Compressieverhouding: 12,5:1
Max. Vermogen: 109 kW 148 pk / 10750 opm
Max. Koppel: 99 Nm / 9000 opm
Specifiek vermogen: 124 pk/l
Brandstofvoorziening: Mitsubishi injectie n.b. mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,77
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,466
Overbrengingsverhoudingen II: 1,875
Overbrengingsverhoudingen III: 1,5
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,25
Overbrengingsverhoudingen V: 1,09
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,958
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,6

Maten en gewichten

Lengte: 2075 mm
Breedte: n.b. mm
Hoogte: 1100 mm
Zithoogte: 830 mm
Wielbasis: 1426 mm
Balhoofdshoek: 24°
Naloop: 196 mm
Drooggewicht: 169 kg
Rijklaar gewicht: 193 kg
Tankinhoud: 17 l
Vermogen batterij: n.b. kWh

Rijwielgedeelte

Frame: Aluminium monocoque
Voorvering: Showa Big Piston 43 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Sachs monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen tienspaaks velgen
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 180/60-ZR17

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: NaN km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme