Merk: Erik Buell Racing
Model: 1190RX
Bouwjaar: 2015
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1190 cc
Boring x slag: 106x67,5 mm
Compressieverhouding: 13,4:1
Max. Vermogen: 136 kW 185 pk / 10600 opm
Max. Koppel: 137,8 Nm / 8200 opm
Specifiek vermogen: 155 pk/l
Brandstofvoorziening: elektronische injectie 61 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,805
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,46
Overbrengingsverhoudingen II: 1,75
Overbrengingsverhoudingen III: 1,38
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,17
Overbrengingsverhoudingen V: 1,04
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,96
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,56
Maten en gewichten
Lengte: 2040 mm
Breedte: 737 mm
Hoogte: 1110 mm
Zithoogte: 826 mm
Wielbasis: 1409 mm
Balhoofdshoek: 22,4°
Naloop: 96,5 mm
Rijklaar gewicht: 202 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 372 kg
Tankinhoud: 17 l
Vermogen batterij: 3 kWh
Rijwielgedeelte
Frame: aluminium balkenframe
Voorvering: Showa Big Piston 43 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Showa monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 386 mm schijf met achtzuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met achtzuigerremklauw
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 190/55-ZR17
Uitrusting en kleur(en)
Kleuren: Strike Yellow, Racing Red, Galactik Black
Verbruik
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.