Harley-Davidson Tri Glide Ultra 2020

Merk: Harley-Davidson
Model: Tri Glide Ultra
Bouwjaar: 2020
Motor klasse: Andere
Rijbewijs: A

Type motor

Type Motor: lucht/oliegekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele onderliggende tandwiel aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1.868 cc
Boring x slag: 102x114 mm
Compressieverhouding: 10.5:1:1
Max. Vermogen: 65 kW 87 pk / 5020 opm
Max. Koppel: 162 Nm / 3.250 opm
Brandstofvoorziening: injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. ketting
Primaire overbrengingsverhouding: 1,35
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 9,31
Overbrengingsverhoudingen II: 6,42
Overbrengingsverhoudingen III: 4,77
Overbrengingsverhoudingen IV: 3,93
Overbrengingsverhoudingen V: 3,28
Overbrengingsverhoudingen VI: 2,79
Secundaire transmissie: tandriem
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,062

Maten en gewichten

Lengte: 2.670 mm
Breedte: n.b. mm
Hoogte: n.b. mm
Zithoogte: 735 mm
Wielbasis: 1.670 mm
Balhoofdshoek: 26°
Naloop: 100 mm
Drooggewicht: 546 kg
Rijklaar gewicht: 564 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 22,7 l
Vermogen batterij: n.b. kWh

Rijwielgedeelte

Frame: stalen buizenframe
Voorvering: 41,3 mm UPSD niet regelbaar met n.b. mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare luchtondersteunde stereovering met n.b. mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele met zeszuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende met zeszuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen gegoten velgen
Achterband: P205/65-15

Uitrusting en kleur(en)

Uitrusting: Harman/Kardon audiosysteem met CD-speler en handvatbediening, alarmsysteem, herontworpen meters, 6e versnellingslampje, sigarettenaansteker, cruise-control, verstelbare spiegels ingewerkt in kuip, zijkoffers.

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: 6.3 l/100km

Prijzen

Prijs België: € 40.300,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: € 47.000,00 B.T.W. en B.P.M. inclusief
© Motoren & Toerisme