Kawasaki Ninja 1100SX SE 2025

Bouwjaar:
Merk: Kawasaki
Model: Ninja 1100SX SE
Bouwjaar: 2025
Motor klasse: Touring

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde viercilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1099 cc
Boring x slag: 77x59 mm
Compressieverhouding: 11.8:1:1
Max. Vermogen: 100 kW 135 pk / 9.000 opm
Max. Koppel: 113 Nm / 7.600 opm
Specifiek vermogen: n.b. pk/l

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. ketting
Primaire overbrengingsverhouding: 1.528
Koppeling: hydraulisch bediende meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.600
Overbrengingsverhoudingen II: 1.950
Overbrengingsverhoudingen III: 1.600
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.389
Overbrengingsverhoudingen V: 1.217
Overbrengingsverhoudingen VI: 1.069
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.800

Maten en gewichten

Lengte: 2.100 mm
Breedte: 805 mm
Hoogte: 1.225/1.190 mm
Zithoogte: 820 mm
Wielbasis: 1.440 mm
Balhoofdshoek: 24°
Naloop: 98 mm
Drooggewicht: 213 kg
Rijklaar gewicht: 234 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 19 l

Rijwielgedeelte

Frame: aluminium dubbel wiegframe
Voorvering: 41 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Öhlins monoshock met 141 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 300 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende 260 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: zesspaaks gegoten velgen

Uitrusting en kleur(en)

Uitrusting: -Tractiecontrole -Bochten-ABS -Bochten-management - 6-assige IMU - Cruisecontrole - Verstelbare ruit - USB-C-aansluiting - Kawasaki Rideology app - Öhlins gas-schokbreker achteraan - Brembo M4.32 Monobloc remklauwen - stalen remleidingen - handvatwerwarming
Kleuren: Metallic Carbon Gray/Metallic Diablo Black

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: 5,6 l/100km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme