Moto Guzzi Breva 1100 i.e. 2006

Bouwjaar:
Merk: Moto Guzzi
Model: Breva 1100 i.e.
Bouwjaar: 2006
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: luchtgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele onderliggende tandwiel aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1064 cc
Boring x slag: 92x80 mm
Compressieverhouding: 9.6:1
Max. Vermogen: 63 kW 86 pk / 7500 opm
Max. Koppel: 85 Nm / 6800 opm
Specifiek vermogen: 81 pk/l
Brandstofvoorziening: Weber-Marelli injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1346
Koppeling: hydraulisch bediende droge tweevoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2235
Overbrengingsverhoudingen II: 1700
Overbrengingsverhoudingen III: 1347
Overbrengingsverhoudingen IV: 1115
Overbrengingsverhoudingen V: 967
Overbrengingsverhoudingen VI: 862
Secundaire transmissie: Cardan
Secundaire overbrengingsverhouding: 3666

Maten en gewichten

Lengte: 2195 mm
Breedte: 870 mm
Hoogte: 1125 mm
Zithoogte: 800 mm
Wielbasis: 1495 mm
Balhoofdshoek: 25,5°
Naloop: 120 mm
Drooggewicht: 231 kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Maximum toelaatbaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 23 l
Vermogen batterij: 4 kWh

Rijwielgedeelte

Frame: stalen wiegframe
Voorvering: 45 mm conventionele voorvork qua veervoorspanning regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare monoshock met 140 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 282 mm schijf met vierzuigerremklauw
Wielen: lichtmetalen driespaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 180/55-ZR17

Uitrusting en kleur(en)

Uitrusting: Verstelbare spiegels op stuur. Dashboard met analoge kilometerteller, toerenteller en brandstometer en noodknipperlichten. Digitale informatiedisplay met boordcomputer (zie doorgelicht). Controlelampjes voor vrijstand, oliedruk, grootlicht, richingaanwijzers en benzinereserve. Eénsleutelsysteem. Stuurslot geïntegreerd in contact. Boordgereedschap onder duozadel. Remhendel en koppelingshendel instelbaar.
Kleuren: Rood, grijs, zwart

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: n.b. km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme