Moto Guzzi V7 Classic | Café | Racer 2011

Bouwjaar:
Merk: Moto Guzzi
Model: V7 Classic | Café | Racer
Bouwjaar: 2011
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: luchtgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele onderliggende ketting aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 744 cc
Boring x slag: 80x74 mm
Compressieverhouding: 9.6:1
Max. Vermogen: 35.5 kW 48 pk / 6800 opm
Max. Koppel: 54.7 Nm / 3600 opm
Specifiek vermogen: 65 pk/l
Brandstofvoorziening: Weber-Marelli injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1.3125
Koppeling: kabelbediend bediende droge enkelvoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: vijfbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.3636
Overbrengingsverhoudingen II: 1.6429
Overbrengingsverhoudingen III: 1.2778
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.0556
Overbrengingsverhoudingen V: 0.9
Secundaire transmissie: Cardan
Secundaire overbrengingsverhouding: 4825

Maten en gewichten

Lengte: 2166 mm
Breedte: 825 mm
Hoogte: 1068 mm
Zithoogte: 805 mm
Wielbasis: 1449 mm
Balhoofdshoek: 27,5°
Naloop: 109 mm
Drooggewicht: 184 | 182 | 182 kg
Rijklaar gewicht: 200 | 198 | 198 kg
Tankinhoud: 17 l
Vermogen batterij: 2,5 kWh

Rijwielgedeelte

Frame: ALS stalen buizenframe
Voorvering: Marzocchi 40 mm conventionele voorvork niet regelbaar met 130 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare n.b. | n.b. | Bitubo stereovering met 118 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 320 mm schijf met vierzuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 260 mm schijf met vierzuigerremklauw
Voorband: 100/90-18
Achterband: 130/80-17

Uitrusting en kleur(en)

Kleuren: micawit

Verbruik

Theoretische actieradius: Infinity km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme