Moto Morini Super Scrambler 2021

Bouwjaar:
Merk: Moto Morini
Model: Super Scrambler
Bouwjaar: 2021
Motor klasse: Naked
Rijbewijs: A

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1.187 cc
Boring x slag: 107x66 mm
Compressieverhouding: n.b.:1
Max. Vermogen: 85 kW 116 pk / 8.000 opm
Max. Koppel: 108 Nm / 7.000 opm
Specifiek vermogen: 71,6 pk/l
Brandstofvoorziening: Magnetti Marelli injectie 54 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 0.36
Overbrengingsverhoudingen II: 0.53
Overbrengingsverhoudingen III: 0.66
Overbrengingsverhoudingen IV: 0.78
Overbrengingsverhoudingen V: 0.88
Overbrengingsverhoudingen VI: 0.96
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.35

Maten en gewichten

Lengte: 2.120 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: n.b. mm
Zithoogte: 830 mm
Wielbasis: 1.500 mm
Balhoofdshoek: 25,0°
Naloop: 110,0 mm
Rijklaar gewicht: 202 kg
Tankinhoud: n.b. l
Vermogen batterij: 4,5 kWh

Rijwielgedeelte

Frame: Verlicchi stalen buizenframe
Voorvering: Mupo 46 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Mupo monoshock met 110 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: stalen gespaakte velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme