Merk: MZ
Model: 1000 SFX
Bouwjaar: 2007
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 998 cc
Boring x slag: 96x69 mm
Compressieverhouding: 11,5:1
Max. Vermogen: 83 kW 113 pk / 9000 opm
Max. Koppel: 98 Nm / 7000 opm
Specifiek vermogen: 113 pk/l
Brandstofvoorziening: Johnson Controls 138 injectie 51 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,756
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,615
Overbrengingsverhoudingen II: 2
Overbrengingsverhoudingen III: 1,556
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,286
Overbrengingsverhoudingen V: 1,091
Overbrengingsverhoudingen VI: 1
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,65
Maten en gewichten
Lengte: 2050 mm
Breedte: 853 mm
Hoogte: 1150 mm
Zithoogte: n.b. mm
Wielbasis: 1445 mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: < 209 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 426 kg
Tankinhoud: 20 l
Vermogen batterij: 5 kWh
Rijwielgedeelte
Frame: Chroommolybdeen dubbel balkenframe
Voorvering: Marzocchi 43 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Sachs monoshock met 120 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 243 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen driespaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 180/55-ZR17
Uitrusting en kleur(en)
Uitrusting: Verstelbare spiegels op het stuur. Analoge snelheidsmeter en toerenteller. LCD-scherm met weergave van totale kilometerstand of dagteller (1), klokje en temperatuurmeter. Controlelampjes voor vrijstand, motormanagement, benzinevoorraad, groot licht en oliedruk. Geregelde driewegskatalysator.
Kleuren: Mat zwart, metallic oranje. Andere kleuren(combinaties) op aanvraag.
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: NaN km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.