We kennen het 114 blok al een tijdje, en dat blinkt uit in koppel dat van diep onderin de toerenschaal voor handen is. Je kan daardoor heel schakellui cruisen. Gewoon kiezen voor zijn derde en op souplesse bochten soldaat maken is hier de boodschap, en dat is geweldig rustgevend. Voor die rijstijl voldoen de remmen ook ruimschoots. Het is immers niet de bedoeling collega-motards uit te remmen kort voor een bocht. Wie toch denkt dat hij op circuit bezig is, zal eerder met een andere beperkende factor rekening moeten houden. Op onze testmodellen zijn de antennetjes op de voetsteunen preventief verwijderd, maar dan nog maak je al snel contact met het wegdek. Met het rubber van voetsteuntjes is dat nog geruisloos, maar toen ik na een inhaalmanoeuvre een gaatje op de voorligger moest dichtrijden, voelde en hoorde ik zelfs de uitlaat even contact maken. Dat was echter een gepaste waarschuwing, want als de higway patrol me op dat moment had gespot was mijn Visa-limiet waarschijnlijk niet voldoende geweest om me vrij te kopen. Punt is dat je met deze Low Rider S heel lekker aan de rol kan, maar dat je respect moet hebben voor zijn grenzen.