"Aan een adventure bike die grote afstanden, al dan niet on- of offroad, kan afleggen moet je al helemaal niet in deze context denken. Zoiets is gewoon dom. Sinds zo’n 15 jaar zie ik de bouwers van elektrische tweewielers stuk voor stuk in een financiële crisis belanden. Voor Vectrix (voormalig Amerikaanse merk van e-scooters) eindigde het met een schuld van € 120 miljoen. Terwijl Zero, als je goed kijkt tenminste, vooral geld aan het verbruiken is. De Harley Livewire? Totaal niet winstgevend! Alle nieuwe elektrische start-ups verslinden geld en zijn commercieel volledig onleefbaar. Maar van zodra we het over motorfietsen met een kleine batterij hebben, zien we een ander plaatje. Dat zien we aan de verkoop van elektrische crossmotoren voor kinderen, die vlot loopt. Met een kleine batterij komt ook je winstmarge niet in gevaar. En als het rijdertje in kwestie over 7 jaar 16 wordt, is hij/zij al gewend aan een elektrische motorfiets en wil hij/zij gewoon een grotere versie daarvan. En dat betekent dat je hem van zo’n motorfiets moet kunnen voorzien.", vervolledigt Pierer z'n betoog.