De Dealer Clash, een wedstrijd waarin BMW Motorrad concessies de uitdaging kregen om een R nineT te personaliseren, kent een winnaar: de R nineT Pure “R90 Shades of Grey” ontworpen door Motorsport Mabbe uit Wielsbeke. Met de Dealer Clash speelt BMW Motorrad in op de razend populaire trend om motorfietsen te personaliseren.
Marc De Groof, Algemeen Directeur van BMW Motorrad Belux, licht de keuze toe: “Alle concessies hebben ontzettend mooi werk afgeleverd, deze bikes zijn een uithangbord van hun vakmanschap. Als winnaar wist de ‘R90 Shades of Grey’ de jury echter te overtuigen in elke categorie. Hopelijk mogen we deze customs nadien ook véél bewonderen in het straatbeeld. De slogan van BMW Motorrad is immers niet voor niets ‘Make Life A Ride’.”
Naast een ontwerp dat herinnert aan de glorietijd van het pure motorrijden en een state-of-the-art technologie, biedt de BMW R nineT ook een brede waaier aan personalisatiemogelijkheden dankzij een uitgebreid gamma aan accessoires en uitrusting. Dat maakt de motor tot een uiterst populaire machine in de bloeiende caféracer- en customwereld