Besmettingsgevaar
Mede daardoor is het stuurgedrag ook verrassend neutraal en voorspelbaar. Volgens de technische fiche zou de MT 206 kilogram wegen, terwijl de GT 226 in de schaal werpt, beiden rijklaar. Het eerste lijkt wat scherp, terwijl het tweede overdreven lijkt. Het gevoel zit ergens mooi tussenin, want stapvoets laten de tweewielers zich eenvoudig mennen en als het sneller gaat hebben ze niet veel input nodig om van lijn te veranderen. Eens op die lijn blijven ze die mooi neutraal volgen. Je kan zelfs aardig bijremmen op hellingshoek, al gaan vergelijkingen met toppers hier natuurlijk niet op. En eigenlijk is dat de eindconclusie. Je kan deze volwassen Chinezen moeilijk vergelijken met het topmateriaal waar wij vaak mee op de baan mogen. Maar je kan ze wel vergelijken met de meeste middenklassers in hun genre. Echt op gelijke hoogte staan ze nog niet, maar gezien het prijsverschil dat er nog steeds is, valt de aankoop zeker wel te verantwoorden.